Beheer moeiteloos de gegevens van je klanten en leads. Zo kan je snel aan de contactgegevens en de verkoopgeschiedenis. Op deze manier kan je klantgerichter te werk gaan en kan je beter inspelen op de noden van je klanten en leads.
Creëer een overzicht van je projecten, medewerkers, opdrachten en taken. Koppel de planning met je eigen agenda via Office365 of Google Suite en blijf zo altijd en overal op de hoogte. Voorkom miscommunicatie door inzicht te hebben in de agenda’s binnen teams.
Dankzij de automatische koppeling met je boekhoudsysteem wordt het beheren van je boekhouding super simpel.
Via één klik stuur je al jouw documenten rechtstreeks door naar de boekhoudingen zij doen de rest. Op deze manier verlies je geen kostbare tijd meer met het in orde brengen van je boekhouding.
Registreer moeiteloos je gewerkte tijd op klant, project of ticket. In Deskflow kan je eenvoudig een tijdspanne ingeven of met sessies werken. Start een sessie en stop deze meteen nadat je werk erop zit, zo vermijd je dubbel werk. Elke gebruiker kan zijn tijdsregistraties bekijken en er zijn handige overzichten beschikbaar om inzicht te geven.
Gedaan met het handmatig opstellen van je rapporten. In Deskflow kan je rechtsreeks en moeiteloos rapporten genereren van je bedrijfsgegevens en -prestaties. Zo ben je altijd en overal op de hoogte van je service prestaties en kan je deze gaan aansturen indien nodig.